CUM EFECTUEZI O COMANDĂ
Comandă și Preț
Prețurile afișate sunt finale. Prețul de pe factură va fi același cu prețul afișat pe site la momentul comenzii, la care se adaugă costurile de livrare. Stocul de pe site este actualizat la fiecare 24 de ore, însă confirmarea certă privind disponibilitatea produsului urmează să fie anunțată către client după plasarea comenzii telefonic sau prin email.
Pentru a finaliza comanda, utilizatorul va alege modalitatea de plată: ramburs (la livrare) sau prin credit card.
Comandă Telefonică
Puteți comanda telefonic la +373-698-90-800 (Luni-Vineri: 09.00-20.00). Vom prelua datele dumneavoastră de facturare și adresa de livrare.
Ridicarea de la sediu se face doar după confirmarea telefonică!
Comandă pe E-mail
Puteți oricând comanda pe adresele de email shop@skincareboutique.md. Comanda dumneavoastră urmează să fie preluată în 24 de ore. Mesajul dumneavoastră trebuie neapărat să conțină un număr de telefon la care să vă putem contacta, precum și datele de facturare, adresa de livrare împreună cu produsul sau produsele dorite.
Comandă Online
Non stop puteți plasa o comandă online.
Puteți adăuga produsele în coș. După adăugarea produselor în coș, în partea dreapta sus puteți verifica costul final și produsele selectate. Pentru a trimite comanda se apasă butonul “Plătește” urmând în continuare pașii prezenți în care selectați adresa de livrare, datele de facturare, dar și modalitatea de plată și livrare, la ultimul pas urmând finalizarea comenzii.
Modalitatea de Livrare
Produsul este livrat la adresa stabilită de dumneavoastră în maxim 3-6 zile lucrătoare, dacă acesta se află în stoc. Produsele se livrează doar pe teritoriul Republicii Moldova. Costul de livrare este afișat automat în funcție de adresa introdusă.
Modalitatea de Plată
1. Plată cu numerar la livrare (ramburs);
2. Achitarea cu card de credit la momentul plasării comenzii.
Conciliere Clienți Nemulțumiți
Dacă apar probleme cu o comandă puteți lua legătura la +373-698-90-800 sau shop@skincareboutique.md. Pentru sesizările prin email vom răspunde în 48 de ore mesajelor dumneavoastră.
Litigii
Orice litigiu apărut în utilizarea serviciului SkinCareBoutique.md va fi rezolvat pe cale amiabilă. În cazul în care nu s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabilă, competența revine instanțelor de judecată.